Silesia Drum

Vásároljon időn belül

14

[01.01,06.01,09.04,10.04,01.05,03.05,28.05,08.06,15.08,01.11,11.11,25.12,26.12]

és még ma elküldjük a megrendelését.

Adja le rendelését még ma, és a következő munkanapon kiszállítjuk.

Adja le rendelését még ma, és a következő munkanapon kiszállítjuk.

SILESIA DRUM Black Peter - card game

Elérhetőség: Elérhető termék
Ár: 2 181,82 Ft 2181.82
incl. 23.00% TAX, excl. shipping costs
quantity x

product unavailable

értékelés: 5
Eladó: Silesia Drum
termékkód: PG- CARD
Pin It

Leírás

  • Kártyák száma: 25
  • Kártya formátuma: 63 x 89 mm

A klasszikus Peternek új verziója van: tele zenével! A gyermek játék közben megtanulja a hangjegyek nevét és elhelyezkedését a pálcán! 25 kártyán találsz hangjegyeket LA-től a moll oktávban RE-ig a duplaoktávban.

Klasszikus Péter? Nálunk nem! A miénk amellett, hogy szórakoztató, még:

  • megtanítja a hangjegyek nevét,
  • megtanítja a hangjegyek helyét a botokon,
  • oktávot tanít ,
  • kibővül.


A kartondobozban a következők találhatók: 12 narancssárga kártya egy pálcán jegyzetekkel, 12 kék kártya a jegyzetek nevei és 1 Péter kártya.< /strong>

Hívja meg játszani azokat az 5 év feletti gyerekeket, akik még csak most kezdik megtanulni a hangjegyek nevét, vagy akiknek ismétlésre vagy megszilárdításra van szükségük. Piotruś - egy zenei játék hangjegyekkel, a játékon keresztüli tanulás kvintesszenciája.

A Piotruś a hangjegyek neveivel egy kártyajáték, amelyet használhat sokféleképpen:

  • párosítás,
  • Péter deck,
  • memóriajáték,
  • hagyományos kártyák a tanuláshoz


1. Hogyan játsszunk egyező párokat?
A felnőtt leteszi a „Péter” kártyát és megkeveri a megmaradt kártyákat, majd a kártyákat két csoportra osztja – az egyik oldalra helyezi a kék, a másik oldalra oldalra a narancssárga kártyákat - képpel felfelé. A gyermek feladata a kártyapárok kiválasztása.

2. Hogyan kell Peterrel játszani?
Keverd meg a kártyákat, és oszd ki egyenlően minden játékosnak. A játékosoknak először félre kell tenniük az összes kapott párt. Ezután kezdődik az igazi játék. Az első játékos húz egy lapot a bal oldali ellenféltől. Ha a kihúzott kártya egy másikkal párosul a pakliban, akkor azt a párt középre kell helyezni, képpel felfelé. Az a játékos nyer, aki először megszabadul minden kártyájától.

3. Hogyan játsszuk a memóriát?
Tedd félre Pétert (ő nem vesz részt a játékban), keverd meg a megmaradt kártyákat, és tedd le őket képpel felfelé az asztalra. Az első játékos felfed két kártyát, emlékszik az elrendezésükre, és újra lefedi. A következő játékos ugyanezt teszi, és amikor a játékos talál egy párt, hazaviszi. A játék akkor ér véget, amikor az összes pár kiderül. Az a játékos nyer, aki a legtöbb párt fedezi fel.

4. Hogyan kell kártyázni?
A felnőtt megkeveri a kártyákat, félreteszi a kéket (a jegyzetek nevével), és megmutatja a gyermeknek az első narancssárga kártyát. A gyerek feladata, hogy mondja meg, mi a neve egy adott hangjegynek.
A felnőtt az összes kártyát megkeveri, és az elsőt mutatja a gyereknek. A gyerek feladata ezt a hangot eljátszani a zongorán. Itt narancssárga és kék kártyát is használhatsz.


Lényeges felügyelet
A kártyák tartalmi felügyeletét Ewelina Sadowska, elméleti tanárnő biztosította. tantárgyak zeneiskolában, ötletekkel teli fejű ember, oktatási anyagokat, taneszközöket készít, érdeklődik a kreativitás és a kreativitás iránt a gyerekek oktatásában. A játék általi tanulás elősegítője otthon és az iskolában egyaránt.


Ez egy automatikusan generált fordítás. Az esetleges fordítási hibákért felelősséget nem vállalunk.

termékértékelések (0)

Minden értékelés (pozitív és negatív) megjelenik. Nem ellenőrizzük, hogy azok olyan vásárlóktól származnak-e, akik megvásárolták a terméket.

Shop is in view mode
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper Premium