Silesia Drum

Vásároljon időn belül

14

[01.01,06.01,09.04,10.04,01.05,03.05,28.05,08.06,15.08,01.11,11.11,25.12,26.12]

és még ma elküldjük a megrendelését.

Adja le rendelését még ma, és a következő munkanapon kiszállítjuk.

Adja le rendelését még ma, és a következő munkanapon kiszállítjuk.

Tájékoztató tábla

FOGYASZTÓI INFORMÁCIÓ*

* az a természetes személy, aki vállalkozásához vagy szakmai tevékenységéhez közvetlenül nem kapcsolódó vállalkozóval jogügyletet folytat

ELADÓ

WOJCIECH JERZY WĘGLARCZYK, WĘGLARCZYK WOJCIECH ŚLĄSKIE CENTRUM PERKUSYJNE néven üzleti tevékenységet folytató vállalkozó, bekerült a gazdasági és a központi nyilvántartást és a gazdasági tevékenységről szóló tájékoztatót vezető miniszter által vezetett Központi Nyilvántartásba és Gazdasági Információkba, NIP. szám: 241637825, ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów.

KAPCSOLATOT AZ ELADÓVAL

  1. Postacím: ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów
  2. E-mail cím: info@silesiadrum.com
  3. Telefon: +48 882 503 719

Az adásvételi szerződés lengyel nyelven jön létre, az adásvétel idejére és céljára.

Ha a szerződés másként nem rendelkezik, az Eladó az árut az adásvételi szerződés megkötését követően haladéktalanul átadja a Vevőnek.

REKLAMÁCIÓ FELTÉTELEI

Az Eladó köteles az árut hibátlanul kiszállítani - kivéve, ha az Eladó az adásvételi szerződés megkötése előtt tájékoztatta a Fogyasztót az áru hibáiról.

Az áru hibája esetén a vásárlónak lehetősége van a hibás áruval kapcsolatos reklamációra a Ptk. által szabályozott jótállás alapján.

Vevő a jótállás igénybevételével a Ptk.-ban meghatározott feltételekkel és határidőn belül:

  1. a) Árcsökkentési nyilatkozat benyújtása
  2. b) Jelentős hiba esetén - nyújtson be szerződéstől való elállási nyilatkozatot
  3. c) Kövesse a cikk cseréjét egy hibamentes cikkre
  4. d) Kérje a hiba elhárítását

Az Eladó kéri, hogy a jótállással kapcsolatos reklamációit elektronikus úton, írásban vagy személyesen az Áruházban nyújtsa be.

A Fogyasztó a garanciális reklamáció elbírálása érdekében szükség esetén köteles Fogyasztó esetén az Eladó költségére a hibás árut az Üzlet címére leszállítani.

Az Eladó javasolja, hogy a reklamációban a következő adatokat tüntesse fel: Vevő azonosító adatai, a hiba rövid leírása, a hiba észlelésének időpontja és a Vevő reklamációs kérelme.

A jelen dokumentumban szereplő Eladó minden ajánlása csak nem kötelező érvényű útmutató a Fogyasztó számára, amelyet a Fogyasztó használhat, de nem köteles használni. Az, hogy a Fogyasztó az Eladó ajánlásait nem követi, semmilyen módon nem érinti a Fogyasztó jogait, és különösen nem érinti a jótállással kapcsolatos jogait.

Az eladó 14 napon belül válaszol a panaszra.

BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZOK ÉS SZENVEDÉSI IGÉNYEK KEZELÉSÉNEK MÓDSZEREI

Olyan helyzetben, amikor a reklamációs eljárás nem hozza meg a Fogyasztó által várt eredményt, a Fogyasztó igénybe vehet pl. Val vel:

  • főszabály szerint a terület szerint illetékes Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőség által lefolytatott ingyenes közvetítés, amelyhez közvetítési kérelmet kell benyújtani. A felügyelőségek listája a következő címen érhető el: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
  • főszabályként a Tartományi Kereskedelmi Főfelügyelőségnél működő, helyileg illetékes állandó fogyasztói választottbíróság ingyenes segítsége, amelyhez az ügy választottbíróság előtti elbírálása iránti kérelmet kell benyújtani.

A bíróságok listája a következő címen érhető el: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595

  • az önkormányzati vagy vidéki fogyasztóvédelmi ombudsman ingyenes segítsége,
  • Az online ODR-platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

SZEMÉLYES ADATOK ÉS ADATVÉDELEM

Amennyiben szerződéskötéshez személyes adatok megadása szükséges, tájékoztatjuk, hogy az adatkezelő az Eladó lesz, és az adatkezelés az alábbi elvek szerint történik:

A feldolgozás célja:

Attól függően, hogy mit választ, ez lehet:

  • Adásvételi szerződés megkötése
  • Közvetlen marketing, a hírlevél kivételével
  • Hírlevél küldés

A feldolgozás alapja:

  • Adásvételi szerződés vagy annak megkötésére az Ön kérésére tett intézkedések (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont)
  • Ránk rótt, pl. számvitelhez kapcsolódó jogi kötelezettség (GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont)
  • Az Áruházban kifejezett hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont)
  • Szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés, vagy annak megkötése érdekében az Ön kérésére tett intézkedések (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont)
  • Jogos érdekünk az adatok feldolgozásához bármely igény megállapítása, érvényesítése vagy védelme érdekében (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont)
  • Jogos érdekünk a közvetlen marketing tevékenységhez (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont)

Adatszolgáltatás:

  • önkéntes, de esetenként szerződéskötésre is szükség lehet

Az adatszolgáltatás elmaradásának következménye:

  • képtelenség vásárolni az Áruházban
  • nincs lehetőség az Áruházban kínált akciókról vagy különleges ajánlatokról tájékoztatást kapni

A hozzájárulás visszavonásának lehetősége:

  • bármikor

Az adatkezelés a hozzájárulás visszavonásáig jogszerű.

FELDOLGOZÁSI IDŐSZAK

Az Eladó az Ön adatait csak addig kezeli, ameddig jogalapja lesz rá, azaz amíg:

  • a továbbiakban nem terheli őt az Ön adatainak kezelésére vonatkozó jogszabályi kötelezettség, ill
  • megszűnik a felek által az Áruház által kötött szerződéssel kapcsolatos igények érvényesítésének lehetősége
  • visszavonja az adatkezeléshez adott hozzájárulását, ha az volt annak alapja
  • a személyes adatai kezelése elleni tiltakozását elfogadjuk - ha az adatkezelés alapja az adatkezelő jogos érdeke volt, vagy ha az adatokat direkt marketing célból kezelték

- attól függően, hogy adott esetben mi alkalmazható és mi a legfrissebb.

AZ ÖN JOGAI

Ezen kívül jogában áll kérni:

  • hozzáférés az Ön személyes adataihoz,
  • azok kijavítása,
  • törlés vagy
  • feldolgozási korlátozások.

És a törvény is:

  • tiltakozik a feldolgozás ellen,
  • kéri az adatok másik adminisztrátorhoz történő továbbítását.

Lépjen kapcsolatba az Eladóval, ha élni kíván jogaival.

Ha úgy véli, hogy adatait jogellenesen kezelik, panasszal élhet a felügyeleti hatóságnál.

KÜLSŐ SZOLGÁLTATÁSOK / ADATFOGYASZTÓK

Harmadik felek szolgáltatásait vesszük igénybe, akiknek az Ön adatait továbbíthatjuk. Az alábbiakban felsoroljuk az Ön adatainak lehetséges címzettjeit:

  • az online áruház működtetéséhez szükséges szoftverek szállítója
  • áruszállítást végző szervezet
  • fizetési szolgáltató
  • Számviteli Hivatal
  • a levelezőrendszert biztosító entitás
  • marketing szolgáltatásokat nyújtó szervezet
  • statisztikai szolgáltatásokat nyújtó szervezet
  • az érintett hatóságok, amennyiben az Adminisztrátor köteles adatszolgáltatásra

 

fel
Shop is in view mode
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper Premium