FOGYASZTÓI INFORMÁCIÓ*
* az a természetes személy, aki vállalkozásához vagy szakmai tevékenységéhez közvetlenül nem kapcsolódó vállalkozóval jogügyletet folytat
ELADÓ
WOJCIECH JERZY WĘGLARCZYK, WĘGLARCZYK WOJCIECH ŚLĄSKIE CENTRUM PERKUSYJNE néven üzleti tevékenységet folytató vállalkozó, bekerült a gazdasági és a központi nyilvántartást és a gazdasági tevékenységről szóló tájékoztatót vezető miniszter által vezetett Központi Nyilvántartásba és Gazdasági Információkba, NIP. szám: 241637825, ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów.
KAPCSOLATOT AZ ELADÓVAL
- Postacím: ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów
- E-mail cím: info@silesiadrum.com
- Telefon: +48 882 503 719
Az adásvételi szerződés lengyel nyelven jön létre, az adásvétel idejére és céljára.
Ha a szerződés másként nem rendelkezik, az Eladó az árut az adásvételi szerződés megkötését követően haladéktalanul átadja a Vevőnek.
REKLAMÁCIÓ FELTÉTELEI
Az Eladó köteles az árut hibátlanul kiszállítani - kivéve, ha az Eladó az adásvételi szerződés megkötése előtt tájékoztatta a Fogyasztót az áru hibáiról.
Az áru hibája esetén a vásárlónak lehetősége van a hibás áruval kapcsolatos reklamációra a Ptk. által szabályozott jótállás alapján.
Vevő a jótállás igénybevételével a Ptk.-ban meghatározott feltételekkel és határidőn belül:
- a) Árcsökkentési nyilatkozat benyújtása
- b) Jelentős hiba esetén - nyújtson be szerződéstől való elállási nyilatkozatot
- c) Kövesse a cikk cseréjét egy hibamentes cikkre
- d) Kérje a hiba elhárítását
Az Eladó kéri, hogy a jótállással kapcsolatos reklamációit elektronikus úton, írásban vagy személyesen az Áruházban nyújtsa be.
A Fogyasztó a garanciális reklamáció elbírálása érdekében szükség esetén köteles Fogyasztó esetén az Eladó költségére a hibás árut az Üzlet címére leszállítani.
Az Eladó javasolja, hogy a reklamációban a következő adatokat tüntesse fel: Vevő azonosító adatai, a hiba rövid leírása, a hiba észlelésének időpontja és a Vevő reklamációs kérelme.
A jelen dokumentumban szereplő Eladó minden ajánlása csak nem kötelező érvényű útmutató a Fogyasztó számára, amelyet a Fogyasztó használhat, de nem köteles használni. Az, hogy a Fogyasztó az Eladó ajánlásait nem követi, semmilyen módon nem érinti a Fogyasztó jogait, és különösen nem érinti a jótállással kapcsolatos jogait.
Az eladó 14 napon belül válaszol a panaszra.
BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZOK ÉS SZENVEDÉSI IGÉNYEK KEZELÉSÉNEK MÓDSZEREI
Olyan helyzetben, amikor a reklamációs eljárás nem hozza meg a Fogyasztó által várt eredményt, a Fogyasztó igénybe vehet pl. Val vel:
- főszabály szerint a terület szerint illetékes Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőség által lefolytatott ingyenes közvetítés, amelyhez közvetítési kérelmet kell benyújtani. A felügyelőségek listája a következő címen érhető el: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
- főszabályként a Tartományi Kereskedelmi Főfelügyelőségnél működő, helyileg illetékes állandó fogyasztói választottbíróság ingyenes segítsége, amelyhez az ügy választottbíróság előtti elbírálása iránti kérelmet kell benyújtani.
A bíróságok listája a következő címen érhető el: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
- az önkormányzati vagy vidéki fogyasztóvédelmi ombudsman ingyenes segítsége,
- Az online ODR-platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
SZEMÉLYES ADATOK ÉS ADATVÉDELEM
Amennyiben szerződéskötéshez személyes adatok megadása szükséges, tájékoztatjuk, hogy az adatkezelő az Eladó lesz, és az adatkezelés az alábbi elvek szerint történik:
A feldolgozás célja:
Attól függően, hogy mit választ, ez lehet:
- Adásvételi szerződés megkötése
- Közvetlen marketing, a hírlevél kivételével
- Hírlevél küldés
A feldolgozás alapja:
- Adásvételi szerződés vagy annak megkötésére az Ön kérésére tett intézkedések (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont)
- Ránk rótt, pl. számvitelhez kapcsolódó jogi kötelezettség (GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont)
- Az Áruházban kifejezett hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont)
- Szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés, vagy annak megkötése érdekében az Ön kérésére tett intézkedések (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont)
- Jogos érdekünk az adatok feldolgozásához bármely igény megállapítása, érvényesítése vagy védelme érdekében (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont)
- Jogos érdekünk a közvetlen marketing tevékenységhez (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont)
Adatszolgáltatás:
- önkéntes, de esetenként szerződéskötésre is szükség lehet
Az adatszolgáltatás elmaradásának következménye:
- képtelenség vásárolni az Áruházban
- nincs lehetőség az Áruházban kínált akciókról vagy különleges ajánlatokról tájékoztatást kapni
A hozzájárulás visszavonásának lehetősége:
- bármikor
Az adatkezelés a hozzájárulás visszavonásáig jogszerű.
FELDOLGOZÁSI IDŐSZAK
Az Eladó az Ön adatait csak addig kezeli, ameddig jogalapja lesz rá, azaz amíg:
- a továbbiakban nem terheli őt az Ön adatainak kezelésére vonatkozó jogszabályi kötelezettség, ill
- megszűnik a felek által az Áruház által kötött szerződéssel kapcsolatos igények érvényesítésének lehetősége
- visszavonja az adatkezeléshez adott hozzájárulását, ha az volt annak alapja
- a személyes adatai kezelése elleni tiltakozását elfogadjuk - ha az adatkezelés alapja az adatkezelő jogos érdeke volt, vagy ha az adatokat direkt marketing célból kezelték
- attól függően, hogy adott esetben mi alkalmazható és mi a legfrissebb.
AZ ÖN JOGAI
Ezen kívül jogában áll kérni:
- hozzáférés az Ön személyes adataihoz,
- azok kijavítása,
- törlés vagy
- feldolgozási korlátozások.
És a törvény is:
- tiltakozik a feldolgozás ellen,
- kéri az adatok másik adminisztrátorhoz történő továbbítását.
Lépjen kapcsolatba az Eladóval, ha élni kíván jogaival.
Ha úgy véli, hogy adatait jogellenesen kezelik, panasszal élhet a felügyeleti hatóságnál.
KÜLSŐ SZOLGÁLTATÁSOK / ADATFOGYASZTÓK
Harmadik felek szolgáltatásait vesszük igénybe, akiknek az Ön adatait továbbíthatjuk. Az alábbiakban felsoroljuk az Ön adatainak lehetséges címzettjeit:
- az online áruház működtetéséhez szükséges szoftverek szállítója
- áruszállítást végző szervezet
- fizetési szolgáltató
- Számviteli Hivatal
- a levelezőrendszert biztosító entitás
- marketing szolgáltatásokat nyújtó szervezet
- statisztikai szolgáltatásokat nyújtó szervezet
- az érintett hatóságok, amennyiben az Adminisztrátor köteles adatszolgáltatásra