
Visszaküldések és reklamációk
Elállás a szerződéstől
Ha Ön fogyasztó – főszabály szerint jogában áll elállni a távollevők között kötött szerződéstől.
A szerződéstől elállhat a visszaküldési és reklamációs űrlap kitöltésével.
A visszaküldött terméket haladéktalanul juttassa vissza részünkre a következő címre: ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów, de legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül.
A szerződéstől 30 napon belül elállhat.
A 14 napos elállási időszak kezdődik:
- olyan szerződés esetén, amelyben egy tárgyat adunk ki, és kötelesek vagyunk átruházni annak tulajdonjogát – attól, hogy Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik fél birtokba vegye a terméket,
- digitális tartalom esetén - a szerződéskötés napjától.
A határidő betartásához elegendő nyilatkozatot küldeni annak lejárta előtt.
Az Ön által teljesített kifizetéseket, ideértve a termékek szabályzatban meghatározott feltételekkel történő kiszállításának költségeit is, haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük.
Az Öntől kapott fizetés visszafizetését mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kapjuk a terméket, vagy nem igazolja vissza annak visszaküldését, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
Ne feledje, hogy a fogyasztó nem jogosult elállni a távollevők között kötött szerződéstől, pl. a szerződéssel kapcsolatban:
- amelyben a szolgáltatás tárgya nem előre gyártott, a fogyasztó specifikációi szerint gyártott, vagy egyéni szükségleteinek kielégítését szolgáló termék,
- amelynél a szolgáltatás tárgya gyorsan romló vagy rövid szavatossági idejű cikk,
- amelyben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban átadott, egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás felbontása után nem küldhető vissza, ha a csomagolást az átadást követően bontották fel,
- amelyekben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program, ha a csomagot az átadást követően bontották fel
- nem tárgyi adathordozón rögzített digitális tartalom szolgáltatására, ha a szolgáltatás teljesítése a fogyasztó kifejezett beleegyezésével kezdődött meg a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt, és azt követően, hogy a vállalkozó tájékoztatta őt a szerződés elvesztéséről. a szerződéstől való elállás joga.
A szerződéstől való elállással kapcsolatos részletes információk az Értékesítési Feltételeinkben találhatók.
Reklamációk
Ha a tőlünk vásárolt áru hibásnak bizonyul, a jótállás alapján reklamációt élhet meg. A legjobb, ha panaszt a visszaküldési és reklamációs űrlapon keresztül nyújtja be.
A kifogásolt árukat a következő címre kell elküldeni: ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów
A hibával kapcsolatban kérheti:
- tárgyak cseréje hibásra,
- hibaelhárítás,
vagy nyilatkozzon:
- az ár csökkentése,
- szerződéstől való elállás - jelentős hiba esetén.
Felelősséget vállalunk a termék átadásától számított két éven belül észlelt hibákért.
A reklamációt főszabály szerint a hiba észlelésétől számított egy éven belül lehet benyújtani, de a reklamáció benyújtásának ideje nem érhet véget az eladó felelősségi idejének lejárta előtt.
Panaszának elbírálására (az arra adott válaszra) a panasz beérkezésétől számított 14 napon belül kerül sor.
A panaszokkal kapcsolatos további információk az értékesítési feltételekben találhatók