Silesia Drum

Vásároljon időn belül

14

[01.01,06.01,09.04,10.04,01.05,03.05,28.05,08.06,15.08,01.11,11.11,25.12,26.12]

és még ma elküldjük a megrendelését.

Adja le rendelését még ma, és a következő munkanapon kiszállítjuk.

Adja le rendelését még ma, és a következő munkanapon kiszállítjuk.

Szabályzat

A Śląskie Centrum Perkusyjne webáruház szabályzata

Meghatározása többek között az áruházon keresztül történő adásvételi szerződések megkötésére vonatkozó szabályok, amelyek az Eladóra, az üzletre és a Fogyasztó jogaira vonatkozó legfontosabb információkat tartalmazzák.

TARTALOM
§ 1. Definíciók
§ 2. Vegye fel a kapcsolatot az eladóval
§ 3. Műszaki követelmények
§ 4. Vásárlások az Áruházban
§ 5. Kifizetések
§ 6. Megbízás végrehajtása
§ 7. A szerződéstől való elállás joga
§ 8. Kivételek a szerződéstől való elállás joga alól
§ 9. Reklamáció
§ 10. Személyes adatok
§ 11. Fenntartások
1. számú melléklet: Elállási űrlap minta

     1. § DEFINÍCIÓK

Munkanapok - hétfőtől péntekig tartó napok, kivéve a munkaszüneti napokat.
Fiók - az Áruház ingyenes, külön szabályzattal szabályozott funkciója (elektronikusan nyújtott szolgáltatás), melynek köszönhetően a Vásárló egyéni Fiókot állíthat be az Áruházban.
Fogyasztó - a Polgári Törvénykönyv rendelkezései értelmében vett fogyasztó.
Vevő – minden Vevő entitás az Áruházban.
Szabályzat – ezek a szabályzatok.
Bolt - a Śląskie Centrum Perkusyjne online boltja, amelyet az Eladó üzemeltet a https://slaskiecentrumperkusyjne.pl címen.
Eladó - WOJCIECH JERZY WĘGLARCZYK, WĘGLARCZYK WOJCIECH ŚLĄSKIE CENTRUM PERKUSYJNE néven üzleti tevékenységet folytató vállalkozó, mely bekerült a gazdasági és a központi nyilvántartást vezető miniszter által vezetett Központi nyilvántartásba és a gazdasági tevékenységről szóló információkba , REGON szám: 241637825 , ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów.

  1. § KAPCSOLAT AZ ELADÓVAL
  1. Postacím: ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów
  2. E-mail cím: info@slaskiecentrumperkuscyjne.pl
  3. Telefon: +48 882 503 719
  1. § MŰSZAKI KÖVETELMÉNYEK
  1. Az Áruház megfelelő működéséhez szüksége van:
    • Internet-hozzáféréssel rendelkező eszköz
    • JavaScriptet és cookie-kat támogató webböngésző.
  2. Az Áruházban történő rendelés leadásához a pontban foglalt követelményeken túl. 1, aktív e-mail fiók szükséges.
  1. § VÁSÁRLÁS AZ ÁRUHÁZBAN
  1. Az Áruházban látható áruk árai az áruk teljes árai tartalmazzák az ÁFA-t.
  2. Eladó felhívja a figyelmet arra, hogy a megrendelés végösszege tartalmazza az Áruházban feltüntetett áru árát és adott esetben az áru kiszállításának költségeit.
  3. A vásárlásra kiválasztott árukat az Áruházban kell a kosárba tenni.
  4. Ezt követően a Vevő az Áruházban elérhetők közül választja ki: az áru szállítási módját és a megrendelés fizetésének módját, valamint megadja a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat.
  5. A megrendelés akkor kerül feladásra, amikor a Vevő visszaigazolja annak tartalmát és elfogadja a Szabályzatot.
  6. A rendelés leadása a Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötésével egyenértékű.
  7. Az Eladó az adásvételi szerződés megkötéséről a Fogyasztónak legkésőbb az áru átvételekor tartós adathordozón visszaigazolást ad át.
  8. A Vevő minden egyes lehetséges megrendelésnél adatai megadásával regisztrálhat az Áruházban, azaz fiókot hozhat létre benne, vagy regisztráció nélkül vásárolhat.
  1. § KIFIZETÉSEK
  1. A leadott rendelést a Vevő választásától függően fizetheti:
    1. Rendes átutalással az Eladó bankszámlájára.
    2. Az elektronikus úton történő online fizetési szolgáltatásokat nyújtó jogalany az imoje (ING)
    3. Hitelkártyával:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    4. A fizetési platformon keresztül:
      • dotpay
    5. Utánvét, azaz készpénzben az árunak a Vevő részére történő átadásakor.
    6. Kártyával vagy készpénzzel az áru személyes átvételekor.
  2. Ha a Vevő előrefizetést választ, a rendelést a megrendeléstől számított 14 Munkanapon belül ki kell fizetnie.
  3. Eladó tájékoztatja, hogy egyes fizetési módok esetén, azok sajátosságából adódóan, a megrendelés fizetése ezen a módon csak a rendelés leadását követően azonnal lehetséges.
  4. Az Áruházban történő vásárlás során a Vevő elfogadja az Eladó elektronikus számla használatát. A vevőnek jogában áll visszavonni annak elfogadását.
  5. Ha az ügyfél által fizetési kártyával végrehajtott tranzakcióhoz pénzvisszatérítés szükséges, az eladó a Megrendelő bankkártyájához rendelt bankszámlára utalja vissza.
  1. § MEGRENDELÉS VÉGREHAJTÁSA
  1. Az eladó köteles az árut hibátlanul kiszállítani.

  2. A megrendelés teljesítésének dátuma az Áruházban van feltüntetve.

  3. Ha a Vevő úgy döntött, hogy előre fizeti a rendelést, az Eladó a megrendelést annak kifizetését követően folytatja.

  4. Abban az esetben, ha egy megrendelés keretében a Vevő különböző szállítási határidőkkel vásárolt árut, a megrendelés a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező árunak megfelelő időpontban teljesül.

  5. Országok, ahol a szállítás történik:

    • Lengyel Köztársaság
    • Németország
    • Egyesült Királyság
    • Spanyolország
    • Csehország
    • Szlovákia
    • Ukrajna
    • Szlovénia
    • Olaszország
    • Ausztria
    • Belgium
    • Oroszország
  6. Az Áruházban vásárolt áruk kiszállítása a Vevő által választott szállítási mód függvényében történik:
    • Futárcégen keresztül
    • InPost csomagautómatában

    7. A vevő az árut személyesen átveheti a cég székhelyén annak nyitvatartási idejében.

    8. Amennyiben a Vevő a személyes átvételt választja, az áru a megrendelés teljesítésének megjelölt napján, ha pedig az Eladó az áru feladási dátumát jelölte meg, akkor ezen a napon készen áll az átvételre.

    9. Ha a vásárló a banki átutalással vagy fizetési kártyával történő fizetési módot választja, a megrendelés feldolgozási ideje az Eladó bankszámláján vagy elszámolási számláján történő jóváírás napjától számít.

  1. § A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK JOGA
  1. A Fogyasztó a Szabályzat 8. §-a alapján jogosult 14 napon belül indoklás nélkül elállni az Eladóval az Áruházban kötött szerződéstől.
  2. A szerződéstől való elállás határideje a következő naptól számított 14 nap elteltével jár le:
    1. Amelyben az áru a Fogyasztó birtokába került, vagy amelyben a fuvarozótól eltérő, a Fogyasztó által megjelölt harmadik személy az áru birtokába került.
    2. Amelyben a Fogyasztó az utolsó árucikk birtokába került, vagy amelyben a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó áru birtokába került sok tétel tulajdonjogának átruházására kötelezett szerződés esetén. amelyeket külön szállítanak.
  3. A Fogyasztó a szerződéstől való elállási jogának gyakorlása érdekében köteles az Eladót a Szabályzat 2. §-ában megadott adatok felhasználásával egyértelmű nyilatkozattal (pl. levélben) tájékoztatni a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről. postai úton vagy e-mailben küldött információkkal).
  4. A Fogyasztó használhatja a Szabályzat végén található elállási nyilatkozat mintát, de ez nem kötelező.
  5. Az elállási határidő betartásához elegendő, ha a Fogyasztó a szerződéstől való elállási jogának gyakorlására vonatkozó tájékoztatást a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt megküldi.


A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK KÖVETKEZMÉNYEI

  1. Eladó a megkötött szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztónak visszatéríti a tőle kapott valamennyi fizetést, beleértve az áru kiszállításának költségeit is (kivéve a Fogyasztó által választott, a legolcsóbbtól eltérő szállítási módból eredő többletköltségeket az Eladó által felajánlott szokásos szállítási mód), haladéktalanul, de minden esetben legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az Eladót tájékoztatták a Fogyasztónak a szerződéstől való elállási jogának gyakorlására vonatkozó döntéséről.

  2. Az Eladó a fizetést ugyanazokkal a fizetési módokkal téríti vissza, mint amelyeket a Fogyasztó az eredeti ügylet során alkalmazott, kivéve, ha a Fogyasztó más megoldással járul hozzá, a Fogyasztót a visszaküldéssel kapcsolatban minden esetben semmilyen díj nem terheli.
  3. Az eladó visszatarthatja a fizetés visszafizetését az áru átvételéig vagy a visszaküldés igazolásáig, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
  4. Az eladó kéri, hogy az árut a következő címre küldje vissza: ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów haladéktalanul, de mindenképpen legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor a Fogyasztó az Eladót az adásvételi szerződéstől való elállásáról értesítette. A határidő betartható, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut.
  5. A fogyasztó viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségeit.
  6. A fogyasztó felelős az áru értékcsökkenéséért, amely abból ered, hogy az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő módon használták.
  7. Ha az árut jellegéből adódóan a szokásos módon nem lehet postai úton visszaküldeni, úgy a Fogyasztónak kell viselni az áru visszaküldésének közvetlen költségeit. Ezen költségek becsült összegéről a Fogyasztót az Eladó az Áruházban található áruleírásban vagy a megrendelés leadásakor tájékoztatja.
  8. Ha a vásárló által fizetési kártyával végrehajtott tranzakcióhoz visszautalásra van szükség, azt az eladó a Vevő bankkártyájához rendelt bankszámlára utalja vissza.
  1. § KIVÉTELEK A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSA JOGA ALÓL
  1. A távollevők között kötött szerződéstől való elállás joga nem illeti meg a Fogyasztót a szerződéssel kapcsolatban:
    1. Amelynél a szolgáltatás tárgya nem előre gyártott, a Fogyasztó specifikációi szerint gyártott, vagy egyéni szükségleteinek kielégítését szolgáló termék.
    2. Ha a szolgáltatás tárgya egy gyorsan romló vagy rövid szavatossági idejű cikk.
    3. Amelyben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban átadott, egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás felbontása után nem küldhető vissza, ha a csomagot a kiszállítást követően bontották fel.
    4. A szolgáltatás tárgyát olyan tételek képezik, amelyek természetüknél fogva a kiszállítást követően elválaszthatatlanul kapcsolódnak más árukhoz.
    5. A szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel, számítógépes program, ha a csomagot a kiszállítást követően bontották fel.
    6. Újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítésére, az előfizetési szerződés kivételével.
    7. amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett a vállalkozónak nincs befolyása, és amelyek a szerződéstől való elállás határideje előtt következhetnek be.
    8. Nem tárgyi adathordozón rögzített digitális tartalom kézbesítésére, ha a szolgáltatás teljesítése a Fogyasztó kifejezett hozzájárulásával, a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, és azt követően, hogy a vállalkozó tájékoztatta őt a szerződéstől való elállásról. a szerződéstől való elállás joga.
  2. A távollevők között kötött szerződéstől való elállás joga a Fogyasztón kívül mást nem illet meg.
  1. § REKLAMÁCIÓ
  1. Vevőnek az áru meghibásodása esetén lehetősége van reklamációt tenni a hibás árura a Ptk-ban szabályozott jótállás vagy garancia alapján, feltéve, hogy a jótállást megadta.
  2. Vevő a jótállás igénybevételével a Ptk.-ban meghatározott feltételekkel és határidőn belül:
    1. Árcsökkentési nyilatkozat benyújtása
    2. Jelentős hiba esetén - nyújtson be szerződéstől való elállási nyilatkozatot
    3. Kövesse a cikk cseréjét egy hibamentes cikkre
    4. Kérje a hiba elhárítását
  3. Az Eladó kéri, hogy garanciális reklamációit a Szabályzat 2. §-ában megjelölt postai vagy elektronikus címen jelezze.
  4. Ha kiderül, hogy a reklamáció elbírálásához szükséges a meghirdetett áru Eladó részére történő leszállítása, a Vevő köteles az árut Fogyasztó esetén az Eladó költségére a címre szállítani. az ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów.
  5. Amennyiben az árura további jótállást adtak, az erről szóló információk, valamint annak feltételei az Áruház termékleírásában érhetők el.
  6. Az Áruház működésével kapcsolatos reklamációt a Szabályzat 2. §-ában megjelölt e-mail címre kérjük megküldeni.
  7. A reklamációt az Eladó 14 napon belül megvizsgálja.

 

BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZOK ÉS SZENVEDÉSI IGÉNYEK KEZELÉSÉNEK MÓDSZEREI

  1. Abban az esetben, ha a reklamációs eljárás nem hozza meg a Fogyasztó által várt eredményt, a Fogyasztó igénybe veheti pl. Val vel:
    1. Az illetékes Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőség által végzett közvetítés, amelyhez Önnek közvetítést kell kérnie. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A felügyelőségek listája itt található: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    2. b) A Tartományi Kereskedelmi Felügyelőségnél működő, helyileg illetékes állandó fogyasztói választottbíróság segítsége, amelyhez az ügy választottbírósági tárgyalása iránti kérelmet kell benyújtani. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A bíróságok listája a következő címen érhető el: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    3. c) Az önkormányzati vagy vidéki fogyasztóvédelmi ombudsman ingyenes segítsége.
    4. Az online ODR-platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  1. § SZEMÉLYES ADATOK
  1. A Vevő által az Áruház használata során megadott személyes adatok kezelője az Eladó.
  2. A Vevő személyes adatainak kezelése a szerződés alapján és annak megvalósítása érdekében, az Európai Parlament és a Tanács (EU) általános adatvédelmi rendeletében (GDPR) meghatározott elvek szerint történik. Az Eladó általi adatkezelésről részletes tájékoztatást az Áruházban közzétett adatvédelmi szabályzat tartalmazza.
  1. § FENNTARTÁSOK
  1. A Vevőnek tilos illegális tartalmat szolgáltatni.
  2. Az Áruházban leadott minden egyes megrendelés külön adásvételi szerződésnek minősül, és a szabályzat külön elfogadását igényli. A szerződés a megrendelés teljesítésének idejére és céljára jön létre.
  3. A jelen szabályzat alapján megkötött megállapodások lengyel nyelven jönnek létre.
  4. A nem Fogyasztónak minősülő Vevővel való esetleges vita esetén az Eladó székhelye szerint illetékes bíróság az illetékes.
  5. A jelen Szabályzat egyik rendelkezése sem zárja ki, vagy semmilyen módon nem korlátozza a Fogyasztó törvényből eredő jogait.



Szabályzat 1. számú melléklete

Az alábbiakban egy elállási nyilatkozat mintát mutatunk be, amelyet a Fogyasztó használhat, de nem köteles:

A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS SABLONA

(ezt az űrlapot csak akkor kell kitölteni és visszaküldeni, ha el kíván állni a szerződéstől)
WĘGLARCZYK WOJCIECH ŚLĄSKIE CENTRUM PERKUSYJNE
utca. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów e-mail cím: info@slaskiecentrumperkuscyjne.pl
- Én ................................................... ......................... ezúton tájékoztatom az alábbi tételekre vonatkozó adásvételi szerződéstől való elállásomat:

.................................................. ................................................... ...................................................... ...................................................... ............................................

.................................................. ................................................... ...................................................... ...................................................... ............................................

.................................................. ................................................... ...................................................... ...................................................... ............................................
- Beérkezés dátuma .............................................. ................................................... ...................................................... ...................................................... ...........

- Fogyasztó(k) vezeték- és vezetékneve ................................................ ...................................................... .............................................................. ..........................................

- A Fogyasztó(k) címe ................................................ ...................................................... .............................................................. .................................................. ...............

.................................................. ................................................... ...................................................... ...................................................... ............................................
.................................................. ...............................................
Fogyasztó aláírása
(csak akkor, ha az űrlapot papíron küldik)


Dátum ................................................... ....
(*) A nem használt részek törlendők.

 

Fiókszabályzat

A Śląskie Centrum Perkusyjne üzletében lévő fiók szabályzata

TARTALOM
§ 1 Definíciók
§ 2 Vegye fel a kapcsolatot az eladóval
§ 3 Műszaki követelmények
§ 4 Számla
§ 5 Panasz
§ 6 Személyes adatok
§ 7 Fenntartások

  1. § MEGHATÁROZÁSOK

Számla - az Áruház (szolgáltatás) jelen szabályzatban szabályozott ingyenes funkciója, melynek köszönhetően a Vásárló az Áruházban egyéni Fiókját hozhatja létre.
Vevő – bármely Vevő entitás az Áruházban.
Shop – a
Śląskie Centrum Perkuscyjne online boltja, amelyet az eladó működtet a https://slaskiecentrumperkuscyjne.pl címen , amely a központi nyilvántartást és a gazdasági tevékenységre vonatkozó információkat vezeti, NIP 6272688315, REGON szám: 241637825, ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów.

  1. § KAPCSOLAT AZ ELADÓVAL
  1. Postacím: ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów
  2. E-mail cím: info@slaskiecentrumperkuscyjne.pl
  3. Telefon: +48 882 503 719
  1. § MŰSZAKI KÖVETELMÉNYEK
  1. A megfelelő működéshez és a fiók létrehozásához a következőkre lesz szüksége:
    • Aktív e-mail fiók
    • Internet hozzáféréssel rendelkező készülék
    • cookie-kat támogató webböngésző
  1. § SZÁMLA
  1. A fiók létrehozása teljesen önkéntes, és a Vevő akaratától függ.
  2. A fiók további lehetőségeket biztosít a Vevő számára, mint például: a Vásárló által az Áruházban leadott rendelések előzményeinek megtekintése, a megrendelés állapotának ellenőrzése vagy a Vevő adatainak önálló szerkesztése.
  3. Fiók létrehozásához ki kell töltenie a megfelelő űrlapot az Áruházban.
  4. A Számla létrehozásakor a Vevő és az Eladó között határozatlan idejű megállapodás jön létre a Számla karbantartására vonatkozóan a Szabályzatban meghatározott feltételekkel.
  5. A Vevő bármikor, költség felmerülése nélkül lemondhat a Fiókról.
  6. A Fiókról való lemondáshoz a következő e-mail címre kell eljuttatnia elállását az Eladóhoz: info@slaskiecentrumperkuscyjne.pl, amely a Fiók azonnali törlését és a Számlakarbantartási szerződés megszűnését vonja maga után.
  1. § PANASZOK
  1. A Fiók működésével kapcsolatos panaszokat az info@slaskiecentrumperkuscyjne.pl e-mail címre kell küldeni.
  2. A reklamációt az Eladó 14 napon belül megvizsgálja.

    BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZOK ÉS SZENVEDÉSI IGÉNYEK KEZELÉSÉNEK MÓDSZEREI
  3. Abban az esetben, ha a reklamációs eljárás nem hozza meg a Fogyasztó által várt eredményt, a Fogyasztó igénybe vehet pl. Val vel:
    1. A közvetítést az illetékes Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőség végzi, amelyhez közvetítést kell kérnie. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A felügyelőségek listája itt található: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 .
    2. A Tartományi Kereskedelmi Felügyelőségnél működő, helyileg illetékes állandó fogyasztói választottbíróság segítsége, amelyhez az ügy választottbírósági tárgyalása iránti kérelmet kell benyújtani. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A bíróságok listája a következő címen érhető el: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596 .
    3. Az online ODR-platform a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
  1. § SZEMÉLYES ADATOK
  1. A Vásárló által az Áruház használata során megadott személyes adatok kezelője az Eladó.
  2. A Vásárló személyes adatainak kezelése a szerződés alapján és annak megvalósítása érdekében, az Európai Parlament és a Tanács (EU) általános adatvédelmi rendeletében (GDPR) meghatározott elvek szerint történik. Az Eladó általi adatkezelésről részletes tájékoztatást az Áruházban közzétett adatvédelmi szabályzat tartalmazza.
  1. § FENNTARTÁSOK
  1. A Vevőnek tilos illegális tartalmat szolgáltatni.
  2. A Számla karbantartására vonatkozó szerződés lengyel nyelven jön létre.
  3. pontban említett fontos okok esetén. 4. pontja alapján az Eladó jogosult a jelen Számlaszabályzat módosítására.
  4. szakaszban említett fontos okok. 3 a következő:
    1. az Áruháznak az Áruház működésére vonatkozó jogszabályi rendelkezésekhez való igazításának szükségessége
    2. a nyújtott szolgáltatás biztonságának javítása
    3. a Számla funkcionalitásának módosítása, amely a Számlaszabályzat módosítását igényli.
  5. A Számlaszabályzat tervezett változásáról a Vevő a változás hatályba lépése előtt legalább 7 nappal a Számlához rendelt címre küldött e-mailben tájékoztatást kap.
  6. Ha a Vevő a tervezett változtatást nem fogadja el, úgy erről az Eladó info@slaskiecentrumperkuscyjne.pl e-mail címére küldött megfelelő üzenettel köteles értesíteni az Eladót, amely a számlavezetési szerződés megkötésével megszűnik. a tervezett változtatás hatályba lépése vagy korábban, ha a Vevő ilyen kérelmet nyújt be.
  7. Ha a Vevő a tervezett változtatással szemben annak hatálybalépéséig nem tiltakozik, feltételezhető, hogy azt elfogadja, ami nem akadályozza a szerződés jövőbeni felmondását .
  8. nem Fogyasztónak minősülő Vevővel való esetleges vita esetén az Eladó székhelye szerint illetékes bíróság az illetékes.
  9. A jelen szabályzat egyetlen rendelkezése sem zárja ki vagy korlátozza semmilyen módon a Fogyasztó törvényben biztosított jogait.

 

Hírlevél szabályzat

Silesian Percussion Center üzlet

  1. § MEGHATÁROZÁSOK

Hírlevél - elektronikus úton ingyenesen nyújtott szolgáltatás, melynek köszönhetően a Szolgáltatást igénybe vevő a Szolgáltatótól elektronikus úton, korábban megrendelt, az Áruházzal kapcsolatos üzeneteket kaphat, beleértve az Áruház ajánlatairól, akcióiról, híreiről szóló információkat.
Shop - a Szolgáltató által működtetett Śląskie Centrum Perkuscyjne online boltja a https://slaskiecentrumperkuscyjne.pl címen.
Szolgáltató - WĘGLARCZYK WOJCIECH ŚLĄSKIE CENTRUM PERKUSYJNE néven vállalkozást működtető vállalkozó, bekerült a gazdasági tevékenységről vezetett központi nyilvántartásba és információba. a Gazdasági és Gazdasági Nyilvántartást és Tájékoztatót vezető gazdasági miniszter által, NIP 6272688315, REGON szám: 241637825, ul. Stefana Batory 64, 41-506 Chorzów.
Szolgáltatás címzettje – a Hírlevél szolgáltatást használó bármely entitás.

  1. § Hírlevél
  1. A Szolgáltatás igénybevevője a Hírlevél szolgáltatást önkéntesen veheti igénybe.
  2. A Hírlevél szolgáltatás használatához olyan eszközre van szüksége, amely a legújabb verziójú webböngészővel rendelkezik, amely támogatja a JavaScriptet és a cookie-kat , internet-hozzáféréssel és aktív e-mail fiókkal.
  3. hírlevélre való feliratkozáskor megadott e-mail címre küldjük .
  4. A Szerződés megkötéséhez és a Hírlevél szolgáltatásra való feliratkozáshoz a Szolgáltatást igénybe vevő első lépésben a Weboldalon a kijelölt helyen megadja e-mail címét, amelyre a Hírlevél részeként küldött üzeneteket szeretné megkapni . Ezt követően az első lépésben megadott e-mail címre a Szolgáltató az e-mail címet igazoló üzenetet küld a Szolgáltatás címzettjének, amely egy hivatkozást tartalmaz, amely megerősíti a Szolgáltatás címzettjének Hírlevél feliratkozási szándékát . Miután a Szolgáltatás igénybe vevője megerősíti a Hírlevél feliratkozási szándékát , a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés létrejön, és a Szolgáltató megkezdi annak nyújtását a Szolgáltatás igénybevevője számára.
  5. A Hírlevél részeként küldött üzenetek tájékoztatást tartalmaznak a leiratkozás lehetőségéről, valamint egy linket a leiratkozáshoz.
  6. a Hírlevélről indoklás és költség felmerülése nélkül, bármikor leiratkozhat , az 1. pontban említett lehetőséggel. 5, vagy a Szolgáltató e-mail címére küldött üzenettel: info@silesiadrum.com
  7. A Hírlevélről való leiratkozásra szolgáló hivatkozás Szolgáltatás Igénybevevő általi használata vagy a Hírlevélről való leiratkozást kérő üzenet küldése a jelen szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés azonnali felmondását vonja maga után.
  1. § Panaszok
  1. A Hírlevéllel kapcsolatos panaszokat a Szolgáltató felé kell jelezni az alábbi e-mail címen: info@silesiadrum.com
  2. A Szolgáltató a panaszra a panasz kézhezvételétől számított 14 napon belül válaszol.
  1. § Személyes adatok
  1. A Hírlevél használata során a Szolgáltatást igénybe vevő által megadott személyes adatok kezelője a Szolgáltató.
  2. Az Ügyfél személyes adatainak kezelése szerződés alapján és annak megvalósítása érdekében, az Európai Parlament és a Tanács (EU) általános adatvédelmi rendeletében (GDPR) meghatározott elvek szerint történik. Az Eladó általi adatkezelésről részletes tájékoztatást az Áruházban közzétett adatvédelmi szabályzat tartalmazza.
  1. § Záró rendelkezések
  1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jelen szabályzatot csak fontos okokból megváltoztassa. Lényeges indok alatt a Hírlevél szolgáltatás korszerűsítése, illetve a Szolgáltató általi szolgáltatásnyújtást érintő jogszabályi változás okozta szabályozás módosításának szükségességét értjük.
  2. a Hírlevél feliratkozáskor megadott e-mail címére tájékoztatást küldünk legalább 7 nappal a változások hatályba lépése előtt.
  3. Ha a Megrendelő a tervezett változtatásokkal szemben azok hatálybalépéséig nem tiltakozik, azt feltételezik, hogy azokat elfogadja.
  4. A tervezett változtatások elfogadásának elmulasztása esetén a Szolgáltatást igénybevevő köteles erről tájékoztatást küldeni a Szolgáltató e-mail címére: info@slaskiecentrumperkuscyjne.pl , amely a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés megszűnését vonja maga után. a tervezett változtatások hatálybalépésével.
  5. Az Ügyfélnek tilos jogsértő tartalmat szolgáltatnia.

 

fel
Shop is in view mode
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper Premium