Silesia Drum

Vásároljon időn belül

14

[01.01,06.01,09.04,10.04,01.05,03.05,28.05,08.06,15.08,01.11,11.11,25.12,26.12]

és még ma elküldjük a megrendelését.

Adja le rendelését még ma, és a következő munkanapon kiszállítjuk.

Adja le rendelését még ma, és a következő munkanapon kiszállítjuk.

SILESIA DRUM Black Peter Bass Clef - card game

Elérhetőség: Elérhető termék
Ár: 2 181,82 Ft 2181.82
incl. 23.00% TAX, excl. shipping costs
quantity x

product unavailable

értékelés: 0
Eladó: Silesia Drum
termékkód: PG- CARD1
Pin It

Leírás

  • Kártyák száma: 25
  • Kártya formátuma: 63 x 89 mm< / strong>

A klasszikus Peter új külsőt kapott: tele zenével! A gyermek játék közben megtanulja a hangjegyek nevét és elhelyezkedését a botban A BASSZUSBULCSBAN! 25 kártyán találsz hangokat LA-tól a dúr oktávban RE-ig a nagyoktávban.

Klasszikus Péter? Nálunk nem! A miénk amellett, hogy szórakoztató, még:

  • megtanítja a hangjegyek nevét a basszuskulcsban,
  • megtanítja a hangjegyek helyét a botban basszuskulcs,
  • oktávot tanít,
  • fejleszt.

A kartondobozban a következők találhatók: 12 sárga kártya, a botokra megjegyzésekkel, 12 piros lap a hangjegyek nevével és 1 kártya Piotruś.

Hívja meg játszani azokat az 5 év feletti gyerekeket, akik csak most kezdik megtanulni a hangjegyek nevét, vagy akiknek ismétlésre vagy gyakorlásra van szükségük a basszuskulcsban. Piotruś - egy zenei játék hangjegyekkel, a játékon keresztüli tanulás kvintesszenciája.

Piotruś - egy zenei kártyajáték hangjegyekkel (basszuskulcs)
A jegyzetek neveivel ellátott Piotruś egy kártyajáték , amelyet sokféleképpen használhatsz, például:

  • párosítás,
  • Péter deck,
  • memóriajáték,
  • hagyományos kártyák a tanuláshoz.


1. Hogyan kell a párosítást játszani?
A felnőtt félreteszi a „Péter” kártyát és megkeveri a megmaradt kártyákat, majd a kártyákat két csoportra osztja – az egyik oldalra helyezi a piros, a másik oldalra a sárga lapokat – képpel felfelé. A gyermek feladata a kártyapárok kiválasztása.

2. Hogyan kell Peterrel játszani?
Keverd meg a kártyákat, és oszd ki egyenlően minden játékosnak. A játékosoknak először félre kell tenniük az összes kapott párt. Ezután kezdődik az igazi játék. Az első játékos húz egy lapot a bal oldali ellenféltől. Ha a kihúzott kártya egy másikkal párosul a pakliban, akkor azt a párt középre kell helyezni, képpel felfelé. Az a játékos nyer, aki először megszabadul minden kártyájától.

3. Hogyan játsszuk a memóriát?
Tedd félre Pétert (ő nem vesz részt a játékban), keverd meg a megmaradt kártyákat, és tedd le őket képpel felfelé az asztalra. Az első játékos felfed két kártyát, emlékszik az elrendezésükre, és újra lefedi. A következő játékos ugyanezt teszi, és amikor a játékos talál egy párt, hazaviszi. A játék akkor ér véget, amikor az összes pár kiderül. Az a játékos nyer, aki a legtöbb párt fedezi fel.

4. Hogyan kell kártyázni?
A felnőtt megkeveri a kártyákat, félreteszi a kéket (a jegyzetek nevével együtt), és felmutatja a gyermeknek az első sárga lapot. A gyerek feladata, hogy mondja meg, mi a neve egy adott hangjegynek.
A felnőtt az összes kártyát megkeveri, és az elsőt mutatja a gyereknek. A gyerek feladata ezt a hangot eljátszani a zongorán. Itt sárga és piros lapot is használhatsz.

Tartalmi felügyelet
A kártyák tartalmi felügyeletét Ewelina Sadowska, az elméleti tantárgyak tanára biztosította iskola, egy ember, aki teljes fejjel dolgozik, oktatási anyagokat, taneszközöket készít, érdeklődik a kreativitás és a kreativitás iránt a gyermekek oktatásában. A játék általi tanulás elősegítője otthon és az iskolában egyaránt.


Ez egy automatikusan generált fordítás. Az esetleges fordítási hibákért felelősséget nem vállalunk.

termékértékelések (0)

Minden értékelés (pozitív és negatív) megjelenik. Nem ellenőrizzük, hogy azok olyan vásárlóktól származnak-e, akik megvásárolták a terméket.

Shop is in view mode
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper Premium